Voor onze klant in Lommel gaan wij op zoek naar een administratieve kracht die ondersteuning kan bieden op het vlak van facturatie en telefonie. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Je zal ondersteuning bieden op vlak van facturatie:
Opmaken van facturen; dit zowel in NL als ENG;
Controles uitvoeren op facturen.
Je zal ondersteuning bieden op vlak van telefonie waardoor je de eerstelijns oproepen zal behandelen; dit zowel in NL als ENG.
Bedrijfsinformatie
Onze klant is een familiebedrijf dat uitgegroeid is tot een gevestigde waarde. De focus ligt op opslag, handling en ompakken van zowel gevaarlijke als niet-gevaarlijke stoffen en goederen. De aanpak is afgestemd op de specifieke wensen en behoeften van de klanten. Deze komen vanuit diverse sectoren: farmacie, voeding, chemie, automotive,...
Jouw profiel
Voor deze vacature als administratief bediende facturatie kijken wij uit naar volgend profiel:
Een eerste ervaring binnen een financiële en/of boekhoudkundige afdeling is vereist;
Recente/accurate kennis van boekhouding is vereist;
Vlotte kennis van het Nederlands én het Engels is vereist;
Kennis van ERP Navision of Boltics is een +;
Communicatief, stressbestendig en autonoom.
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Verkoopsovereenkomsten opstellen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren
Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
De loonberekening voorbereiden
Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren
Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
Telefonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
E-mails behandelen
Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
Aanbod
Voor deze vacature als administratief bediende facturatie kan je rekenen op:
Een voltijdse tewerkstelling in een 38u/week.
Je werkt steeds van maandag t.e.m. donderdag van 8u tot 16u30. Op vrijdagen werk je tot 16u10.
Je komt terecht in een dynamische omgeving. De fijne collega's krijg je er zomaar bij.
In een ambitieuze firma met een familiaal, doch internationaal karakter.
Eerlijke verloning, aangevuld met maaltijdcheques van € 6,5/dag.